"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w grudniu 2016 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 44,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku o około 24,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 334,1 mln zł i była wyższa o około 20,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 44,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku o około 4,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 224,8 mln zł i była wyższa o około 14,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 9% od powierzchni sprzedaży detalicznej w grudniu 2015 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)