Przychody CDRL w polskich sklepach spadły o 6% r: r do 9,63 mln zł w styczniu



Warszawa, 06.02.2017 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach spadły w styczniu br. o 6% r/r i wyniosły 9,63 mln zł, podała spółka.

Polski kanał e-commerce wypracował w styczniu 1,15 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 3% r/r, podano w komunikacie.

W całym 2016 r. sklepy Coccodrillo w Polsce osiągnęły 138,1 mln zł przychodów, czyli 13% więcej niż rok wcześniej. Przychody w polskim kanale e-commerce wyniosły w ub.r. 12,66 mln zł, czyli 63% więcej niż rok wcześniej.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)