T-Bull: Oczekiwana kwota przychodu z 'Top Speed 2' na jedno pobranie to 0,5 USD



Warszawa, 19.06.2018 (ISBnews) - T-Bull oczekuje, że kwota przychodu z "Top Speed 2" na jedno pobranie to 0,5 USD (1,85 zł), podała spółka. Średnia dzienna liczba pobrań na platformie Google Play zakładana jest na 20 tys.

"Niespełna półtora miesiąca temu T-Bull ogłosił, iż pracuje nad kontynuacją swojej topowej produkcji w postaci 'Top Speed 2'. Planowana na koniec tego roku gra czerpie z sukcesu ciągle popularnej poprzedniczki i dodaje sporą dawkę nowości i oczekiwanych usprawnień oraz rozbudowany tryb multiplayer. Już dziś spółka szacuje wartość przychodu z nowego tytułu w przeliczeniu na jedno pobranie na kwotę 1,85 zł, a średnią dzienną liczbę pobrań na platformie Google Play na 20 tys." - czytamy w komunikacie.

Gra "Top Speed" od swojej premiery w 2015 r. utrzymuje się na wysokich pozycjach w międzynarodowych zestawieniach najpopularniejszych tytułów na platformy mobilne, podkreśliła firma. Ostatni rok to szczyt zainteresowania flagowcem wrocławskiego studia. Według danych dostarczanych przez platformę analityczną AppAnnie, w sierpniu 2017 roku, Top Speed zaznaczył swoją obecność po raz pierwszy w TOP 5 najczęściej pobieranych gier wyścigowych w 81 państwach w sklepie Google Play. Wtedy też gra z pozycji 112 w zestawieniu najlepszych darmowych gier wyścigowych w Stanach Zjednoczonych w ciągu dwóch tygodni wskoczyła na pozycję 9, wymieniono w komunikacie.

"Tak znacząca zmiana to zasługa aktualizacji, która wprowadziła elementy systemu multiplayer, co w rezultacie przełożyło się na prawie dwukrotny wzrost pobrań gry. Z kolei najnowsze dane pokazują, że tytuł w dalszym ciągu cieszy się dużą popularnością - w ponad 75 krajach na świecie Top Speed znajduje się wśród 100 najpopularniejszych gier wyścigowych. Obecnie gra zajmuje 35. miejsce w Polsce, 38. w Czechach, czy 50. w Rosji i Portugalii" - czytamy dalej.

W 2 krajach (Słowacja i Chorwacja) "Top Speed" plasuje się obecnie wśród 10 najlepiej zarabiających gier wyścigowych. Nowa Zelandia - 15 miejsce, Czechy - 18, Japonia - 25, Stany Zjednoczone, Turcja, Korea Południowa, Wietnam - 27, Argentyna - 26, Francja - 39 czy Polska i Hiszpania - 43. W sumie gra znajduje się w 88 krajach w TOP 100 najlepiej monetyzujących się gier wyścigowych za pośrednictwem sklepu Google Play, wskazano także.

"W przypadku pobrań, zdecydowanie największym zainteresowanie gra cieszy się w Indiach, które odpowiadają za prawie 15% łącznej liczby pobrań. Na kolejnych miejscach jest Brazylia - 10%, Indonezja - 9,5% i Stany Zjednoczone - 6,9%. Polska to około półtora procenta ściągnięć gry. Co ciekawe, w miesięcznych zestawieniach widać skoki w zainteresowaniu odbiorców wywołane stałymi aktualizacjami wprowadzanymi do Top Speed. To między innymi dzięki podejściu bazującemu na stałym wsparciu swoich gier, T-Bull może pochwalić się łączną liczbą pobrań wynoszącą prawie 330 mln wszystkich gier" - podano także.

"Fakt, że Top Speed już trzeci rok z rzędu stale utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie rankingów utwierdził nas w przekonaniu, że produkcja kontynuacji jest dobrym pomysłem i naturalnym etapem dalszego rozwoju tego tytułu. Jako ojcowie tego projektu, cały czas wierzyliśmy w sukces naszej flagowej gry, jednak potwierdzenie naszych subiektywnych odczuć przez twarde dane daje nam i naszych inwestorom pewność, że idziemy w dobrym kierunku. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w 'Top Speed 2' spodziewamy się średnio około 20 000 pobrań dziennie. Biorąc pod uwagę, że znamy już także zakładaną kwotę na jedno pobranie, to łatwo wyliczyć z jakimi kwotami będziemy mieć do czynienia - powiedział współzałożyciel i członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.

Twarde dane, o których mówi Fijałkowski to m.in. raport analityczny spółki, który mówi o tym, iż spodziewana wartość dochodu, w przeliczeniu na pobranie z gry "Top Speed 2" wyniesie 0,5 USD, czyli 1,85 zł, zaznaczono w komunikacie.

Największe zainteresowanie spodziewane jest w Indiach, Brazylii i Indonezji. Kolejne państwa to odpowiednio: USA, Rosja i Meksyk. Polska na przewidywanej liście zajmuje trzynastą pozycję. Wrocławski deweloper w swoim najnowszym zestawieniu ogłosił także przewidywaną średnią ocenę ich nowej produkcji - ta ma wynieść 4,70/5. Oprócz tego spółka co miesiąc udostępnia swoim inwestorom raport, który potwierdza ciągłe zainteresowanie tytułem. Tylko w zeszłym miesiącu oryginał pobrano prawie 2 mln razy, a średnia ocena pierwszego "Top Speeda" to 4,6/5, podano także.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). Akcje spółki są notowane na rynku NewConnect od października 2016 r.

(ISBnews)