Curb jest kompaktowym autem z segmentu aut miejskich Urban Activity Vehicle (UAV). Jego ideą ma być połączenie wrażenia auta odpornego i masywnego z zewnątrz z bardzo zaawansowanym technologicznie wnętrzem. Z jednej strony panele dotykowe i czułe na dotyk aplikacje wyświetlane na 12 calowym ekranie, czy też wskaźniki parametrów jazdy wyświetlane na szybkie. Z drugiej mocny silnik, dający możliwość ciągnięcia dużych ładunków oraz szereg chowanych uchwytów do przewożenia chociażby rowerów.

To jednak tylko początek. Curb jest tak zaawansowany technologicznie, że np. nawigacja samochodowa namierza telefonicznego rozmówcę kierowcy i gdy ten sobie tego życzy doprowadza go do interlokutora. Curb napędzany jest 1,6-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 175 KM.

Zobacz film Hyundaiu Curb
Reklama

http://www.youtube.com/watch?v=0D0eNnv0LA4

ikona lupy />
Hyundai Curb (10), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (1). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (2). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (3). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (4). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (5). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (9), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (6). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (7). fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (11), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (12), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (14), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (14), fot. Hyundai / Forsal.pl
ikona lupy />
Hyundai Curb (15), fot. Hyundai / Forsal.pl