Dzięki nowemu procesorowi A5 może ona przekazywać aż dziewięciokrotnie szybciej dane wideo niż do tej pory.
iPad 2 będzie miał zaledwie 8 milimetrów grubości, o 1/3 mniej niż jego dotychczasowa wersja. Będzie także wyraźnie lżejszy, zaś żywotność jego baterii zostanie wydłużona do 10 godzin. iPad 2 będzie dostępny w USA i przeszło 20 innych krajach świata od 11 marca.
Prezes Apple’a Steve Jobs, który specjalnie przerwał rekonwalescencję, aby wziąć udział w prezentacji, zapewnił, że dzięki nowemu modelowi tabletu jego firma utrzyma zdecydowaną przewagę nad konkurentami.
W zeszłym roku Apple sprzedał aż 15 milionów iPadów, uzyskując 9,5 mld dol. przychodów. Jednak Samsung, Motorola i HP wprowadziły na rynek konkurencyjne tablety.
Reklama
Aby obejrzeć galerię, kliknij w zdjęcie poniżej
ikona lupy />
iPad 2 (2) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
iPad 2 (3) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
iPad 2 (4) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
iPad 2 (5) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
iPad 2 (6) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
iPad 2 (7) / Bloomberg / David Paul Morris