Zysk operacyjny wyniósł 64,85 mln zł wobec 66,73 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 309,92 mln zł w III kw. 2013 r. wobec 310,91 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2013 r. spółka miała 243,54 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 16,29 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1093,52 mln zł w porównaniu z 1127,57 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2013 r. wyniosła 233,94 mln zł wobec 95,19 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.