Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec lutego wyniosła 99,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do lutego 2013.

W sieci Textilmarket sprzedaż towarów w lutym 2014 r. wyniosła 15,9 mln zł., co oznacza poziom o 14% wyższy niż w lutym roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym od początku roku 2014 sprzedaż wzrosła do kwoty 31,6 mln zł., czyli o 12 % r/r.

Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 285 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,8 tys. m2 i była o niecałe 2% większa niż w lutym 2013.

Reklama

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w lutym 2014r. wyniosła 17,9 mln zł. i była niższa o 2% od osiągniętej w lutym 2013r. W ujęcie narastającym od początku roku 2014 sprzedaż osiągnęła poziom 34,6 mln zł., czyli spadła o 3 % r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2014r. miały łączną powierzchnię 37,9 tys. m2, tj. były na takim samym poziomie jak w lutym 2013.

Sprzedaż towarów grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lutym 2014 r. osiągnęła poziom 2,9 mln zł., co oznacza wzrost o 28 % w porównaniu do lutego 2013. W ujęciu narastającym sprzedaż towarów wyniosła 5,7 mln zł. i wzrosła łącznie o 12 % r/r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.