Zysk operacyjny wyniósł 0,00 mln zł wobec 9,60 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 270,80 mln zł w II kw. 2014 r. wobec 271,90 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-II kw. 2014 r. spółka miała 10,60 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 0,20 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 524,80 mln zł w porównaniu z 533,70 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-II kw. 2014 r. wyniosła 18,91 mln zł wobec 19,07 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej, "Metra" - największego polskiego dziennika bezpłatnego oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmów.

>>> Czytaj też: