Gra „Dying Light” od Techland

Gra „Dying Light” od Techland

źródło: Materiały Prasowe

W czwartek Techland ogłosił, że w przeciągu 45 dni od premiery gry, liczba graczy Dying Light osiągnęła poziom 3,200,000 osób. Biorąc pod uwagę wyniki uzyskane w tym samym okresie, Dying Light stał się tym samym najpopularniejszym tytułem w historii firmy.

- By uświetnić to osiągnięcie, wzięliśmy największe osiągnięcia graczy i porównaliśmy je z przykładami znanymi z prawdziwego świata, aby mieć lepsze pojęcie, ile wysiłku nasi fani włożyli w grę. Okazało się, że to niezwykle pracowici i zaangażowani ludzie – mówi Community Manager Michał Napora.

Dying Light - Infografika

Dying Light - Infografika

źródło: Materiały Prasowe

W związku z sukcesem Dying Light, Techland kontynuuje wsparcie gry po jej premierze. W zeszłym tygodniu pojawiła się pierwsza darmowa zawartość dodatkowa do Dying Light, zawierająca wyczekiwany poziom trudności Hard, nowe bronie, dodatkowe stroje i inne dodatki do strefy kwarantanny. Co najważniejsze, firma potwierdziła swoje plany dotyczące dalszego aktywnego wsparcia dla gry w postaci nowy map, trybów, zdolności, zadań i innych oryginalnych dodatków. 

>>> Czytaj też: Polska wyrasta na potęgę w branży gier. Zobacz, jakie premiery czekają nas w 2015 roku