"Chcemy obniżyć koszty finansowe i planujemy refinansować obie transze obligacji na korzystniejszych warunkach. Rozmawiamy z bankami i to rozwiązanie jest preferowane. Wkrótce spodziewamy się decyzji kierunkowej od instytucji. Alternatywą byłoby refinansowanie nowymi obligacjami" - powiedział Malicki w rozmowie z ISBnews.

W ubiegłym roku koszty finansowe odzieżowej grupy wyniosły 7 mln zł rocznie. Według słów Malickiego, celem na kolejne lata jest obniżenie ich poziomu do 1-1,5% obrotu, co daje ok. 4 mln zł.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 265,6 mln zł w 2014 r.