Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 112,19 mln euro w II kw. 2015 r. wobec 85,48 mln euro rok wcześniej.

W okresie I-II kw. 2015 r. spółka miała 19,34 mln euro skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 11,59 mln euro zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 217,04 mln euro w porównaniu z 171,16 mln euro rok wcześniej.

Zysk operacyjny wyniósł 20,54 mln euro wobec 14,27 mln euro zysku rok wcześniej. EBITDA wyniosła 27,86 mln euro wobec 21,41 mln euro rok wcześniej.

"W okresie styczeń - czerwiec 2015 grupa Uniwheels sprzedała 3,9 mln felg w obu segmentach: OEM (jako dostawca felg dla producentów samochodów) oraz akcesoriów (łączny wzrost sprzedaży w obu segmentach wyniósł w półroczu 2015 +11,3% rok do roku). W samym II kwartale 2015 sprzedano 2 mln felg (wzrost o 14% rok do roku). 3,9 mln felg w półroczu, jak i 2 mln felg w kwartale są rekordowymi wolumenami sprzedaży w danym okresie w historii grupy" - czytamy w komunikacie.

Uniwheels AG jest jednym z największych europejskich dostawców felg dla producentów samochodów (OEM - Original Equipment Manufacturer) oraz wiodącym producentem felg aluminiowych na europejskim rynku akcesoriów. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.