"Kilka projektów się toczy, które mogą wiele wnieść wiele dobrego do usług logistycznych dla e-commerce. Rozwiązania IT, które projektujemy oraz nowe usługi i ich format mają na celu to, aby klient nie zawracał sobie głowy przesyłką i jej dostarczeniem. Prowadzimy m.in. prace nad narzędziem do zarządzania przesyłką nawet z komórki z możliwością wprowadzania zmian w sposobie jej dostarczenia nawet na ostatniej mili. Przecież mamy 4 kanały dystrybucji. W segmencie pocztowym również pracujemy nad nowymi projektami informatycznymi" - powiedział Anioł dziennikarzom podczas debiutu spółki na GPW.

Zaznaczył, że w niedługim czasie od rozpoczęcia oferowania usług kurierskich firma osiągnęła wolumen kilkuset tys. przesyłek kurierskich miesięcznie i rośnie on kilkadziesiąt procent z każdym miesiącem. Według jego słów, przy aktualnych dynamikach wolumen przekraczający 1 mln przesyłek miesięcznie "jest bardzo nieodległą perspektywą".

"Patrzymy naprzód na kolejne 2-3 lata i już rozmawiamy o nowych powierzchniach do obsługi logistyki. Skupiamy się na Polsce, w kraju widzimy duże możliwości rozwoju. W kwestii zagranicy to jest ona na razie 'na półce'. Aby się zdecydować na taki krok w perspektywie kilku lat, musielibyśmy mieć gwarancję atrakcyjnych wolumenów i rentowność od samego początku. Obecnie nie ma takich rynków zagranicznych, abyśmy dla Easypack mogli świadczyć usługi na korzystniejszych warunkach niż lokalni operatorzy" - powiedział prezes InPost.

W połowie września prezes InPost informował, że InPost, InPost Express i Allegro pracują nad kolejną formą dostawy towarów zamawianych online - usługą "Allegro Kurier InPost".

Grupa Integer.pl uplasowała w ramach IPO akcje swojej pocztowo-logistycznej spółki InPost, pozyskując ze sprzedaży akcji 121,356 mln zł. Pozyskane środki Integer.pl przeznaczy na dalszy rozwój działalności paczkomatowej. 

InPost to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa. Dziś zadebiutowała na GPW. Należy do grupy kapitałowej Integer.pl.