"Inwestując 500 tys. zł, spółka chce wykorzystać ogromny, ale jeszcze niezagospodarowany rynek i stworzyć dla fanów Minecraft'a zupełnie nowe rozwiązania. Nowa odsłona Mycraft i dedykowanych serwerów wiąże się z wydaniem przez Microsoft edukacyjnej wersji Minecrafta. Macro Games ściśle współpracuje z technologicznym gigantem. Dzięki takiemu podejściu i wykorzystywaniu okazji rynkowych, Macro Games spodziewa się zwrotu z inwestycji po pół roku i 0,5 mln zł dochodu miesięcznie. Kolejnym krokiem spółki będzie wejście na rynki zagraniczne" - powiedziała ISBnews Zemsta.   

Mycraft.pl to najstarszy i największy portal poświęcony grze Minecraft w Polsce. "Już w kwietniu zyska zupełnie nowe oblicze. Zamierzamy jednoczyć społeczność entuzjastów Minecrafta, dostarczając im inspirujących treści i urozmaicając grę. Chcemy, aby gracze odwiedzali portal codziennie. Nie tylko ze względu na zawsze świeże newsy, ale też przez zupełnie nowe funkcje, dostępne są także dla urządzeń przenośnych" - powiedział project menadżer Mycraft.pl Łukasz Aleksandrowicz.

Według jego słów, Mycraft będzie portalem nie tylko informacyjnym, ale też dostarczającym graczom rozrywki. "Przygotowujemy szybkie serwery z dostępnymi tylko u nas dodatkowymi modułami do gry, możliwością indywidualnej rywalizacji i innymi funkcjonalnościami. Dostęp do serwerów będzie docelowo płatny. Serwery będą podzielone ze względu na wiek, jak i poziom rywalizacji. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Zarówno fani gier logicznych, społecznościowych, walk, czy zręcznościówek, ale również najmłodsi, dla których mini gry będą mieć walory przede wszystkim edukacyjne" - dodał Aleksandrowicz.

Zespół Mycraft uruchomi również wirtualną walutę (w przeliczeniu 1:1). "Umożliwi zakup specjalnych uprawnień (ranga VIP), czy różnych akcesoriów w grze z tzw. skrzynki. Najwięksi 'minecraftersi' będą mogli się zmierzyć w rozgrywce ligowej" - wskazał project manager Mycraft.pl.

Oprócz rozwoju portalu Mycraft i gry Minecraft, Macro Games angażuje się także w promocję swojej działalności w realnym świecie.

"Otwieramy wyspy w galeriach handlowych, gdzie przede wszystkim chcemy się pokazać i dotrzeć do klientów ze swoim przekazem. Przy okazji, mogą oni zakupić akcesoria związane z grą, pograć na naszym sprzęcie, czy nabyć kody umożliwiające dostęp do serwerów lub ligi. To także doskonała okazja do interakcji z fanami na żywo i pokazania walorów edukacyjnych Minecrafta mamom najmłodszych fanów. Dzieci to cały czas rosnąca grupa użytkowników. Chodzi o pokazanie rodzicom, że Minecraft to gra pobudzająca przede wszystkim wyobraźnię, ze specjalnie opracowanymi pod kątem dzieci modułami, a jej pozytywny wizerunek wzmacniają wartości edukacyjne" - podsumowała prezes Macro Games.

Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje gromadząc w portfelu różne portale internetowe odnoszące się do tematyki gier oraz realizując innowacyjne projekty przeznaczone dla społeczności graczy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.