"Jako największy operator wirtualny w Polsce oczywiście pilnie śledzimy prace nad ustawą, aby móc szybko się do niej dostosować. Zależy nam aby maksymalnie uprościć cały proces rejestracji. Jeśli nowe regulacje wejdą w życie, będziemy się kontaktować z naszymi klientami, aby wskazać im najszybsze i najkorzystniejsze rozwiązania" – powiedziała Piotrowska - Oliwa, cytowana w komunikacie.

21 kwietnia Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji opublikowało projekt ustawy antyterrorystycznej. Szerokim echem odbił się obowiązek rejestracji kart prepaid.

"Obowiązkowa rejestracja kart prepaid ze zrozumiałych względów wzbudziła duże emocje w mediach i wśród użytkowników w Polsce, nie mniej podobne rozwiązania funkcjonują już na innych rynkach. Warto podkreślić, że mówimy o projekcie ustawy, który musi przejść cały proces legislacyjny. Nie znamy jeszcze finalnego kształtu ustawy antyterrorystycznej, dlatego nie możemy jeszcze stwierdzić, jak dokładnie będzie przebiegał ewentualny proces rejestracji. Mogę jednak zapewnić, że najważniejszy dla nas będzie komfort i bezpieczeństwo danych naszych klientów. Z pewnością nikomu nie odłączymy numeru bez uprzedzenia. Dołożymy wszelkich starań, aby dla naszych klientów dostosowanie się do nowych regulacji było wygodne" – stwierdziła prezes Virgin Mobile.

Zaznaczyła, że dane przekazane przy rejestracji będą całkowicie bezpieczne. "Działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a dodatkowo wypracowaliśmy własne procedury wewnętrzne, które szczegółowo określają sposób postępowania z danymi naszych klientów. Zapewniamy, że nie ma się o co martwić" – podsumowała Piotrowska - Oliwa.

>>> Czytaj też: Zapłacimy mniej za roaming. Od 30 kwietnia nowe opłaty