Zysk operacyjny wyniósł 0,6 mln zł wobec 0,93 mln zł zysku rok wcześniej.



Wynik EBITDA za I kwartał 2016 roku ukształtował się na poziomie 1,8 mln zł, a osiągnięta marża EBITDA wyniosła 56%, podał zarząd w liście do akcjonariuszy.



Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 6,63 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 4,92 mln zł rok wcześniej.



W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2016 r. wyniosła 1,7 mln zł wobec 0,75 mln zł zysku rok wcześniej.



W raportowanym okresie marka "Real Boxing" trafiła do 4,5 mln graczy, realizując 3,1 mln zł przychodu, podał też zarząd w liście.



Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect.



(ISBnews)