Fachowcy.pl Ventures miała 1 373 klientów korzystających z abonamentowej usługi obecności w internecie na dzień 1 czerwca br. W analogicznym okresie roku ubiegłego liczba klientów wynosiła 376, podała spółka.




"W samym maju liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 63 i była na zbliżonym poziomie do maja 2015 r. (64). Spółka osiągnęła wynik w ciągu 18 dni roboczych i przy dwóch długich weekendach w porównaniu do 20 dni pracujących i jednego długiego weekendu w maju ubiegłego roku" - czytamy w komunikacie.

Na koniec maja całkowita liczba, uwzględniająca rezygnacje, wzrosła o 265% w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem, podano także.

Pomimo zbliżonej liczby umów istotnie wyższa była ich wartość. W maju przekroczyła ona 194 tys. zł w porównaniu do 180 tys. zł przed rokiem. Przychód z poszczególnych klientów jest zróżnicowany w zależności od wybranego planu abonamentowego. Obecnie spółka jest na etapie zwiększania liczebności działu sprzedaży, co w krótkim czasie przełoży się na znaczący wzrost liczby miesięczne podpisywanych umów, czytamy dalej.

"Od stycznia nie zwiększaliśmy liczby handlowców, gdyż chcieliśmy się uporać z portfelem zamówień pozyskanym na przełomie roku. Dynamiczna sprzedaż w czwartym kwartale napotkała z kolei na pewne ograniczenia produkcyjne. Od początku roku wprowadziliśmy jednak szereg usprawnień zwiększających efektywność i zdolności działu produkcji. W efekcie obecnie spółka może obsługiwać 150-200 nowych umów miesięcznie. Do końca roku oczekujemy, że nasze zdolności produkcyjne sięgną nawet 300 nowych pakietów miesięcznie" – powiedział prezes Piotr Surmacki, cytowany w komunikacie.

Pod koniec maja br. spółka uplasowała emisję prywatną akcji, z której kapitał zostanie przeznaczony na zwiększenie zespołu handlowców.

"W tym miesiącu zaczniemy powiększać dział sprzedaży i do końca trzeciego kwartału może on wzrosnąć nawet dwukrotnie. Jego wzmocnienie będzie miało istotny wpływ na wyższą sprzedaż już w lipcu" – dodał Surmacki.

Fachowcy.pl Ventures działają od 2008 r., a od 15 lutego 2012 r. notowani są na NewConnect. Spółka rozwija technologie wspomagające pozyskanie nowych klientów i zleceń z internetu. Usługi oferowane są w modelu abonamentowym, a docelowym ich odbiorcą są małe i średnie firmy usługowe.

(ISBnews)