Sprzedaż grupy w okresie styczeń - lipiec wzrosła o 1% r/r i wyniosła 148,1 mln zł.

Sprzedaż Simple wzrosła o 4% r/r i osiągnęła w lipcu 2016 r. 7,1 mln zł, a w Gino Rossi wzrosła r/r o 2% i wyniosła 12,5 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż Simple w okresie styczeń - lipiec pozostała na tym samym poziomie r/r i wyniosła 56,3 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 1% i wyniosła 91,8 mln zł.

Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w lipcu w Gino Rossi r/r o 6,4 pkt proc. i wyniosła 46,4%%, a w Simple wzrosła o 1,8 pkt proc. r/r i wyniosła 52,7%. W okresie styczeń - lipiec w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 4,5 pkt proc. i wyniosła 49,3%, a w Simple wzrosła o 2,8 pkt proc. r/r. i wyniosła 59%, podano także w komunikacie.

W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 4,5 pkt proc. r/r w lipcu do 49,1% i o 3,7 pkt proc. r/r do 53,6% w pierwszych siedmiu miesiącach. br.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)