LiveChat Software odnotował 9,09 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. roku finansowego 2016/2017 wobec 5,89 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.





Zysk operacyjny wyniósł 11,24 mln zł wobec 7,58 mln zł zysku rok wcześniej. W I kwartale wynik EBITDA wyniósł 11,60 mln zł.

Marża netto wyniosła 54,8% wobec 52,4% przed rokiem. Rentowność operacyjna wzrosła do 67,8% z 67,5% rok wcześniej. Rentowność EBITDA utrzymała się na poziomie 69,9%. Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej były o 53,5% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 9,63 mln zł. Przepływy pieniężne netto wzrosły o 56,5% do 8,69 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,58 mln zł w I kw. 2016/2017 wobec 11,24 mln zł rok wcześniej.

"Kontynuujemy bardzo intensywny rozwój, dynamicznie poprawiamy wyniki i pozyskujemy nowych klientów. Żeby sprostać towarzyszącym temu wyzwaniom zwiększamy też nasz zespół. Jednocześnie jednak utrzymujemy dyscyplinę kosztową i bardzo wysoką efektywność biznesową" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. r.obr. 2016/2017 wyniósł 9,04 mln zł wobec 5,89 mln zł zysku rok wcześniej.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)