"Naszym celem strategicznym jest pozycja wicelidera polskiego rynku e-commerce. Zanotowaliśmy mocny start, z którego jesteśmy zadowoleni. Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest m.in. oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować" - powiedział prezes Michał Kowalski, cytowany w komunikacie.

Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje spółki. To pierwszy na świecie program współwłasności w społeczności, finansowany wyłącznie przez polski kapitał. Partnerem strategicznym projektu jest MasterCard - operator bezpiecznego portfela elektronicznego MasterPass. Głównym udziałowcem jest fundusz LMB Capital, w połowie należący do Banku SGB, podano w informacji.

"Do końca kwietnia 2016 roku, Arena.pl sp. z o.o. (w całości należącą do Arena.pl S.A.) prowadziła wielokanałową kampanię reklamową w Internecie, w kinach i w telewizji, której celem było budowanie świadomości marki jak i pozyskanie dużego ruchu użytkowników na platformie zakupowej Arena.pl. Platforma ruszyła w lutym 2016 roku z 2 mln produktów w 56 kategoriach, pochodzących od 300 profesjonalnych sprzedawców. Na koniec II kwartału platforma oferowała około 4 mln produktów i 2 tys. zarejestrowanych sprzedawców co od momentu premiery daje wzrost odpowiednio 91% i 660%" - czytamy dalej.

Notowana na NewConnect firma jest właścicielem platformy sprzedaży Arena.pl - opartej na programie współwłasności w społeczności.

(ISBnews)