Spółka przypomina, że według danych Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), w okresie styczeń-lipiec 2016 r spadek produkcji budowlano-montażowej wyniósł 13,8% r/r.

"Powyższe pokazuje, iż przyjęta przez zarząd TIM SA w 2013 r strategia, którym jednym z założeń jest uniezależnienie wyników TIM SA od koniunktury w sektorze budownictwa, jest zasadna i przynosi efekty" - stwierdziła firma w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów e-commerce w lipcu wyniosły 36,25 mln zł, czyli o 17,1% więcej niż rok wcześniej, zaś skumulowane przychody TIM z tego tytułu od stycznia do lipca br. wyniosły 241,55 mln zł, tj. o 29,6% więcej niż rok wcześniej, podano również.

TIM S.A. jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 roku jest notowana na GPW.

(ISBnews)