statystyki

Handel w internecie: nadchodzą tłuste lata dla branży

5 września 2016, 07:45 | Aktualizacja: 05.09.2016, 07:47
Źródło:PAP
Router, symbol WiFi

Router, symbol WiFiźródło: ShutterStock

Polski rynek od dawna jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. A będzie jeszcze lepiej, gdy wzbogacą się młodzi klienci, dla których kupowanie w sieci to chleb powszedni - pisze "Rzeczpospolita".

Reklama

Reklama

Z raportu firmy McKinsey wynika, że Polacy w wieku 10-24 lata do 2020 roku podwoją swoje dochody (do 26,6 mld zł), zaś konsumenci w wieku 25-34 lata zwiększą w tym samym czasie dochody o 42,4 proc. (do 36,4 mld zł).

Ta zmiana może oznaczać skutki dla handlu internetowego, którego wartość w tym roku ma wynieść ok. 35 mld zł.

"Na rynku pracy coraz mocniej będzie widoczna grupa wychowana na internecie, jej dochód będzie znacząco rósł. Można oczekiwać, że ci ludzie zakupy też częściej będą robić online, zatem rynek może z tego powodu rozwijać się znacznie szybciej" - zauważa Wojtek Bogdan, lider praktyki dóbr konsumpcyjnych i handlu w McKinsey.

>>> Czytaj też: Nowe technologie zmienią ofertę ubezpieczycieli. Tak wygląda przyszłość branży

Reklama

Reklama

  • Mario(2016-09-05 11:09) Odpowiedz 40

    Zarobią tylko Ci którzy będą mieli unikalny i marżowy towar najlepiej pod swoja marką , Ci którzy będą sprzedawali towary popularne z ogólnej sieci dystrybucji przy cenach które są w internecie nie zarobią niczego a nawet wpadną w kłopoty finansowe.

  • mmmmm(2016-09-05 15:38) Odpowiedz 00

    podobnie jak z pracą... Jak masz znajomości to dostaniesz dobrze płatną pracę. Jak masz ZNAJOMOSĆI, a nie internet to kupisz wszystko, za pół darmo : )

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze