4fun Media ma umowę z T-Mobile Polska dotyczącą kampanii reklamowych



Warszawa, 18.10.2016 (ISBnews) - Bridge2Fun, spółka z grupy kapitałowej 4fun Media, podpisała umowę z T-Mobile Polska precyzującą warunki współpracy w ramach komunikacji ATL realizowanej przez operatora na potrzeby polskiego rynku, podała spółka.

„Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Bridge2Fun usług w zakresie strategii komunikacji oraz usług kreatywnych poszczególnych kampanii reklamowych dla marek i wdrożonych produktów oraz platformy komunikacji T-Mobile. Współpraca obejmuje całość komunikacji ATL realizowanej przez T-Mobile Polska na potrzeby polskiego rynku" – czytamy w komunikacie.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Zarząd podjął decyzję o konieczności opublikowania informacji o zawartej umowie ponieważ szacuje, że jej wartość może znacząco przekroczyć 10% kapitałów własnych, podano również.

Grupa kapitałowa 4fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r.

(ISBnews)