"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w październiku 2016 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 30,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 33,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 261,5 mln zł i była wyższa o około 20,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 14,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 9,3 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 164,8 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec października 2016 roku wyniosła 29,7 tys. m2 i była wyższa o 9,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w październiku 2015 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)