Zysk operacyjny wyniósł 2,65 mln zł wobec 3,25 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 35,91 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 32,33 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 9,14 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 8,66 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 106,78 mln zł w porównaniu z 91,97 mln zł rok wcześniej.

Na wzrost sprzedaży w okresie 9 miesięcy br. składał się przede wszystkim wzrost przychodów z tytułu sprzedaży detalicznej, która stanowi ok. 95% łącznych przychodów Grupy, podano w raporcie.

"Sprzedaż detaliczna wzrosła z poziomu 85,4 mln zł do 100,9 mln zł (wzrost o 18%). Spółka odnotowała wzrosty we wszystkich sprzedawanych przez nią produktach, tj. w segmencie odzieży formalnej jak i 'smart casual', gdzie zauważalne są najwyższe w stosunku do zeszłego roku przyrosty sprzedaży. W segmencie formalnych największe wzrosty ilościowe i wartościowe w stosunku do zeszłego roku zrealizowano na sprzedaży koszul" - czytamy w raporcie.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniósł 7,27 mln zł wobec 8,66 mln zł zysku rok wcześniej.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

(ISBnews)