Sprzedaż grupy Gino Rossi wzrosła w listopadzie br. o 16% r/r i wyniosła 23,4 mln zł, podała spółka.




Sprzedaż grupy w okresie styczeń - listopad wzrosła o 3% r/r i wyniosła 240,3 mln zł.

Sprzedaż Simple wzrosła o 1% r/r do 8,6 mln zł, a Gino Rossi - o 16% r/r do 14,8 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż Simple w okresie styczeń - listopad wzrosła o 1% r/r i wyniosła 90,1 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 4% i wyniosła 150,2 mln zł.

Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) wzrosła w listopadzie w Gino Rossi r/r o 0,1 pkt proc. i wyniosła 48,4%, a w Simple spadła o 2,8 pkt proc. r/r i wyniosła 57,3%. W przypadku całej Grupy marża spadła o 1,8 pkt proc. do 52%.

W okresie styczeń - listopad w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 3,8 pkt proc. i wyniosła 49,8%, a w Simple wzrosła o 1,5 pkt proc. r/r. i wyniosła 58,9%. W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 2,7 pkt proc. r/r do 53,8% w pierwszych jedenastu miesiącach br., podano także w komunikacie.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)