Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w listopadzie 10 mln zł i były wyższe o 9% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 9,1 mln zł i były niższe o 5% r/r, podano w komunikacie. Narastająco przychody te wyniosły odpowiednio 106,5 mln zł (+15%) oraz 38,4 mln zł (+11%), podano w komunikacie.

"Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych" - czytamy w komunikacie.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.

(ISBnews)