Warszawa, 21.03.2019 (ISBnews) - Plany Cyfrowego Polsatu na 2019 rok obejmują przede wszystkim dalszy rozwój i umacnianie pozycji i wartości na rynku medialno-telekomunikacyjnym, wzrost liczby świadczonych usług oraz klientów programu smartDOM, poinformował prezes Tobias Solorz.
"Nasze plany na 2019 rok obejmują przede wszystkim dalszy rozwój i umacnianie naszej pozycji i wartości na rynku medialno-telekomunikacyjnym, wzrost liczby świadczonych usług oraz klientów programu smartDOM, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, szeroką dystrybucję produkowanych przez nas treści oraz zapewnianie widzom rozrywki, informacji i wydarzeń sportowych na jak najwyższym poziomie" - napisał Solorz w liście do akcjonariuszy.
"Ponadto nasza bardzo efektywna polityka finansowa pozwoliła zaproponować naszym akcjonariuszom atrakcyjną przewidywalną politykę dywidendową, której realizacja według naszych szacunków nie powinna kolidować z dalszym zmniejszaniem poziomu zadłużenia i wypracowywaniem jak najlepszych wyników finansowych, celem zapewnienia grupie silnych i stabilnych fundamentów pod dalszy rozwój" – dodał prezes grupy.
Wcześniej Cyfrowy Polsat dokonał rewizji polityki dywidendowej i zamierza w okresie 2019-2021 zarekomendować wypłatę dywidendy w łącznej kwocie nie niższej niż 2,79 zł w przeliczeniu na jedną na akcję w trzech równych kwotach, czyli po co najmniej 0,93 zł na akcję do wypłaty w każdym roku w tym okresie.
Akcje Cyfrowego Polsatu notowane są na GPW od maja 2008 roku. Grupa oferuje m.in. usługi płatnej TV w technologii satelitarnej, naziemnej oraz internetowej, usługi telefonii komórkowej i transmisji danych oraz dostęp do szerokopasmowego internetu.
(ISBnews)