"Obecnie nasza infolinia notuje ponad 120-proc. wzrost połączeń w porównaniu z okresem przed pandemią. Dlatego dla osób, które chcą złożyć wniosek o tzw. wakacje kredytowe przygotowaliśmy szybką ścieżkę wnioskowania o prolongatę kredytu. Wszystkie połączenia związane z wakacjami kredytowymi są przekierowywane bezpośrednio do doradców z placówek Banku" - powiedziała cytowana w komunikacie Sylwia Kisielewska, dyrektor Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego.

"To zdecydowanie skróci czas i przyśpieszy rozpatrzenie wniosku. Apelujemy jednak o wyrozumiałość. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być nieco dłuższy niż jeszcze miesiąc temu" - dodała.

Z informacji banku wynika, że liczba połączeń na jego infolinię wzrosła o 120 proc. Konsultanci call center odbierają średnio o kilka tysięcy więcej połączeń dziennie niż przed wprowadzeniem obostrzeń związanych z rozprzestrzeniającą się.

Bank poinformował też, że wprowadził w swoich placówkach specjalne, 1,5-metrowe strefy bezpieczeństwa, a na terenie samej placówki może przebywać maksymalnie dwóch klientów. Dodatkowo, wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w żele antybakteryjne oraz tam, gdzie jest to niezbędne, rękawiczki.(PAP)

Reklama