BPCC to niezależna organizacja non-profit, która wspomaga rozwój brytyjsko-polskich kontaktów handlowych. Obecni członkowie BPCC to najszersza grupa przedstawicieli firm z sektora przemysłu i handlu. BPCC oferuje swoim członkom szereg korzyści, w tym ponad 75 imprez każdego roku oraz usługi stworzone specjalnie w celu pomocy członkom w rozwijaniu swoich firm.

Polska Rada Centrów Handlowych to organizacja pozarządowa zrzeszająca firmy i profesjonalistów związanych z branżą nieruchomości komercyjnych w Polsce. PRCH jest krajowym partnerem i członkiem afiliowanym Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC) i działa w Polsce od 2003 roku. PRCH organizuje szereg profesjonalnych seminariów dotyczących handlu, śniadań biznesowych oraz imprez networkingowych, ponadto każdego roku organizuje polskie stoisko Polish Meeting Point na targach MAPIC w Cannes, we Francji.

„Naszą misją jest wspieranie rozwoju i relacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w polską branżę handlu detalicznego, ale także promowanie pozytywnego wizerunku centrów handlowych i ulic handlowych w Polsce – mówi Patrick Delcol, prezes PRCH. „Dzięki współpracy z BPCC, mamy nadzieję przedstawić brytyjskim operatorom polską branżę detaliczną z jej wieloma pozytywnymi tendencjami w dzisiejszej gospodarce europejskiej. To także pierwszy krok w kierunku rozszerzenia korzyści dla członków obydwu organizacji zainteresowanych handlem i branżą nieruchomości komercyjnych.”