Kampania ma zwiększyć zainteresowanie inwestorów zagranicznych polskim rynkiem kapitałowym, a w szczególności inwestycjami na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - poinformowała GPW w przekazanym w czwartek PAP komunikacie. Kampania ma przyciągnąć uwagę spółek rozważających debiut na warszawskiej giełdzie, będącej liderem wśród giełd Europy Środkowej i Wschodniej - dodała GPW.

>>> Czytaj też: Tomala z Goldman Sachs: Warszawa to nie Hong Kong, ale Madryt zostawimy w tyle

Jak poinformowała, w 30-sekundowej reklamie - stworzonej przez dom produkcyjny telewizji CNN - widzowie zobaczą krótkie wypowiedzi prezesów czterech polskich spółek, podkreślających, jak istotną rolę odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firmy. Będą to prezesi GPW, Grupy Lotos, PKO BP i PZU.

Oprócz spotu reklamowego kampania składać się będzie też z bannera, eksponowanego na stronach internetowych CNN. Pierwsza część kampanii rozpocznie się w piątek i potrwa trzy tygodnie. Początek drugiej, siedmiotygodniowej, zaplanowany został na wrzesień br. Spot zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 mln razy - poinformowała GPW.

Reklama

>>> Czytaj też: Polska może stać się regionalnym centrum finansowym