Spółka pozyskała 0,36 mln zł z przeprowadzonej wcześniej oferty prywatnej.

„Działalność spółki jest związana z rynkiem reklamy internetowej. Po pierwsze spółka posiada w swoim portfelu serwisy internetowe o miesięcznym zasięgu na poziomie 0,5 mln użytkowników generujących blisko 10 mln odsłon, na których emitowane są reklamy. Po drugie spółka jest dostawcą narzędzi i technologii służących do optymalizacji wykorzystania powierzchni reklamowej" - powiedział prezes Piotr Prajsnar, cytowany w komunikacie.

Cloud Technologies prowadzi działalność z wykorzystaniem technologii internetowych, koncentrując się na narzędziach służących do komunikacji oraz zarządzania treścią w Internecie. Jest też dostawcą rozwiązań przeznaczonych dla rynku reklamy internetowej.

Spółka jest również operatorem serwisów internetowych i e-usług przeznaczonych dla różnych segmentów rynku, dywersyfikując w ten sposób źródła przychodów oraz minimalizując ryzyko prowadzonej działalności.

Reklama

Realizowane projekty cechują się przy tym wysokim współczynnikiem synergii, dzięki czemu możliwe jest ograniczenie kosztów oraz zwielokrotnienie korzyści.