W przymierzalniach niektórych sieciowych sklepów odzieżowych działających w Polsce pojawią się specjalne tablety dla klientów. Mają pomóc w wyborze zakupu. Niezdecydowani sięgną po nie, gdy zechcą uzyskać on-line poradę, w czym prezentują się najlepiej. Głosy oddadzą internauci, a nie specjalny program informatyczny.

Lookmash.net - tak nazywa się porównywarka ubrań połączona z platformą do głosowania. Na razie działa jako aplikacja na smartfony oraz widget dla sklepów on-line, oferujących ubrania, buty, torebki i inne dodatki. Prototyp serwisu powstał w styczniu 2011 r.

Spółka Lookmash ma klientów w 30 różnych krajach. Chce otworzyć biuro w Londynie, wejść na rynek Niemiec, Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Model biznesowy polega na tym, że sklepy on-line płacą spółce prowizję, gdy kupujący dokonują transakcji po skorzystaniu z widgeta. W przypadku handlu stacjonarnego prawdopodobnie będzie pobierany abonament.