Zysk operacyjny wyniósł 167,40 mln zł wobec 113,27 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1107,49 mln zł w III kw. 2013 r. wobec 843,59 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2013 r. spółka miała 249,50 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 205,28 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 2849,30 mln zł w porównaniu z 2261,65 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2013 r. wyniósł 202,13 mln zł wobec 237,40 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Według stanu na 30 czerwca 2013 r. sieć detaliczna LPP liczyła 1179 sklepów z czego: 361 Reserved, 311 CROPP, 264 House, 188 Mohito i 36 Sinsay. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży wzrosła w ciągu 12 miesięcy o 31%, czyli o 117 tys. m2.