„W tym roku intensywnie inwestujemy w rozwój Black, czego widać wyraźne efekty biznesowe. Już od wiosny niemal nieprzerwanie prowadzimy szeroko zakrojone działania promocyjne. (…) Efektem są rekordowe wyniki sprzedaży" – powiedział Włodarski, cytowany w komunikacie.

„Od ponad roku marka wyprzedza konkurencję pod względem liczby sprzedanych sztuk, przy czym w październiku 2013 r. brand wypracował rekordowe wyniki. Przez cały ostatni rok – od listopada 2012 r. do października 2013 r. – marka utrzymywała pozycję lidera pod względem liczby sprzedanych sztuk. Średnie udziały brandu promowanego przez Mike'a Tysona wyniosły 17,9 proc., co stanowi o 5 oraz 3,3 punkty procentowe lepszy wynik od najbliższych konkurentów. Rekordowe wyniki BLACK Energy Drink wypracował w październiku 2013 r. Udziały marki pod względem ilościowym w sztukach sięgnęły 20,2 proc. Tym samym dystans do najbliższych konkurentów wzrósł do 8,4 oraz 5,4 punktów procentowych" – podała spółka, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.

Wcześniej Włodarski informował, że liczy że FoodCare zwiększy tegoroczną sprzedaż o 20 proc. r/r. Obroty grupy wyniosły 652,5 mln zł w 2012 roku, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. r/r. Tegoroczne inwestycje miały sięgnąć ok. 120 mln zł.

FoodCare jest jednym z największych krajowych producentów żywności. W 2012 r. motorami sprzedaży spółki z podkrakowskiego Zabierzowa były przede wszystkim: marka Frugo, napój energetyczny Black oraz marka produktów deserowych Gellwe.

Reklama