Od stycznia do końca listopada sprzedaż grupy wyniosła 114,7 mln zł i wzrosła o 12% w skali roku.

Wartość sprzedaży detalicznej wyniosła 8,2 mln zł w listopadzie i wzrosła o 27% r/r, zaś w okresie styczeń-listopad sprzedaż detaliczna wzrosła o 19% r/r do 71,4 mln zł.

Sprzedaż hurtowa w ub. miesiącu wzrosła o 26% r/r do 1,2 mln zł, zaś od stycznia do listopada sprzedaż spadła o 2% r/r do 30 mln zł.

Gino Rossi poinformowało także, że przychody ze sprzedaży spółki Simple (wyłącznie sprzedaż realizowana przez salony własne oraz sprzedaż do salonów franczyzowych) wyniosła 15,6 mln zł w listopadzie, co oznacza wzrost i 17% r/r, zaś po 11 miesiącach tego roku przychody Simple wzrosły o 7% r/r do 186,2 mln zł.

Reklama

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.