Przychody Gino Rossi wyniosły 12,5 mln zł w grudniu 2013 r., co oznacza wzrost o 11% w skali roku. Od stycznia do grudnia przychody spółki zwiększyły się o 12 proc. r/r do 127,3 mln zł,

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła w grudniu o 15 proc. w skali roku do 11,3 mln zł, zaś w całym roku była wyższa o 18% i wyniosła 96,0 mln zł. Sprzedaż hurtowa spadła w grudniu o 16 proc. r/r do 1,2 mln zł, zaś w okresie styczeń-grudzień była niższa o 3 proc. r/r i wyniosła 31,3 mln zł.

Sprzedaż zrealizowana przez Simple wyniosła 7,9 mln zł w grudniu (wzrost o 1 proc. r/r), zaś w całym roku było to 79,4 mln zł (bez zmian r/r).

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

Reklama