W ujęciu narastającym za 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 465,5 mln zł i wzrosła o 6,4 proc. r/r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec grudnia wyniosła 99,6 tys. m2, co oznacza poziom analogiczny do końca grudnia 2012 r, podała spółka w komunikacie.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w grudniu 2013 r. wyniósł 28,3 mln zł, co oznacza poziom o 2,6% wyższy niż w grudniu roku poprzedzającego. Sprzedaż po 12 miesiącach br. osiągnęła poziom 238,8 mln zł i była wyższa o ok. 6,7% r/r. Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 279 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. m.kw., i była na poziomie z grudnia 2012.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2013 r. wyniosła 26,6 mln zł i była niższa o 5% od osiągniętej w grudniu 2012 r. Sprzedaż po 12 miesiącach br. wyniosła 226,7 mln zł, co oznacza wzrost o 6% r/r. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2013 r. miały łączną powierzchnię 38,8 tys. m2 i były na poziomie z grudnia 2012 r.

Reklama

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w grudniu 2013 r. osiągnęła poziom 3,8 mln zł, co oznacza prawie 48% wzrost do grudnia 2012 r. Natomiast za 12 miesięcy sprzedaż wyniosła 28,9 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 38% r/r.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2012 r. spółka odnotowała 440 mln zł skonsolidowanych przychodów.