"W zeszłym roku pokazaliśmy, że 'dowozimy' wyniki. Obecnie kończymy program restrukturyzacji. Dzięki samej optymalizacji biznesu spodziewamy się, że tegoroczne wyniki będą istotnie lepsze od ubiegłorocznych. W połowie lutego planujemy opublikowanie nowej prognozy. Pierwsze szacunki wskazują, że będzie to prognoza pozytywna dla inwestorów" - powiedział ISBnews Lisiecki podczas gali Nagród Kisiela.

Na początku grudnia ub.r. spółka podniosła prognozy zysku operacyjnego do 6,05 mln zł (z 2,98 mln zł wcześniej), EBITDA do 6,83 mln zł (z 4,03 mln zł) i zysku brutto do 5,95 mln zł (z 2,32 mln zł). Korekcie w dół uległy szacunki przychodów ze sprzedaży do 62,92 mln zł (z 76,62 mln zł).

Lisiecki wskazał jednocześnie, że grupa nadal szuka nowych okazji włączenia nowego segmentu biznesowego.

>>> Czytaj też: Point Group: Nowa strategia "Wprost" zwiększa sprzedaż tygodnika

Reklama

"Telewizja to nasz główny obszar zainteresowania. Mamy trzy otwarte rozmowy na temat potencjalnego zaangażowania w działający biznes w tym segmencie. Nie są one jeszcze skonkretyzowane, wszystko zależy od wycen. Czwarty ewentualny scenariusz zakłada, że zrobimy to samodzielnie. Spółka ma zapewnione finansowane na skalę inwestycji, o jakich mówimy obecnie" - dodał prezes Point Group.

Zaznaczył ponadto, że grupa szykuje również nowy projekt w segmencie mediów biznesowych. "Chcemy zaproponować zupełnie nową formułę w tym zakresie. Obecnie trwają wstępne prace nad projektem, który ruszy prawdopodobnie jeszcze w tym roku" - poinformował Lisiecki.

Platforma Mediowa Point Group jest grupą kapitałową funkcjonującą w szeroko pojętym obszarze mediów i komunikacji marketingowej. Jest m.in. wydawcą tygodników "Wprost" i "Do Rzeczy" oraz miesięcznika "Historia do Rzeczy", a także serwisów internetowych.

>>> Czytaj też: Spółka zależna Point Group ubiega się o koncesje na 2 programy TV na MUX 1