Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec stycznia wyniosła 99,6 tys. m2, co oznacza wzrost o ok. 1 proc. r/r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w styczniu 2014 r. wyniósł ok. 15,7 mln zł, co oznacza poziom o ok. 10 proc. wyższy w ujęciu rocznym. Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 281 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. m2 i była na poziomie o niecały 1 proc. wyższym niż w styczniu 2013 r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2014 r. wyniosła ok. 16,9 mln zł i była niższa o ok. 3 proc. od osiągniętej rok wcześniej. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2014r. miały łączną powierzchnię 38,4 tys. m2, tj. były na poziomie o ok. 2% wyższym niż w styczniu 2013 r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w styczniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,8 mln zł i była na poziomie ze stycznia 2013 r.

Reklama

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.