Nowe biuro w Chile ma odpowiadać za lokalną sprzedaż systemów IT dla operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem i marketingiem dla dużych firm, poinformował Andrzej Przewięźlikowski dyrektor rozwiązań lojalnościowych w Comarchu.

"Chile to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gospodarek w regionie, a jednocześnie kraj przyjazny inwestorom zagranicznym, stąd właśnie tam zdecydowaliśmy się otworzyć nową spółkę" - powiedział Przewięźlikowski, cytowany w komunikacie.

Chilijskie biuro Comarch ma odpowiadać za lokalną sprzedaż systemów IT dla operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem i marketingiem dla dużych firm, podano również. 

>>> Polecamy: Ranking Truffle: Asseco i Comarch wśród 100 największych firm z branży IT w Europie

Comarch podkreśla, że firma od lat działa z sukcesem na tamtejszych rynkach. Wśród klientów w tym regionie są m.in. brazylijskie linie lotnicze Azul, dominikański bank Banco Popular oraz operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy telewizji kablowej: Belize Telemedia Limited, panamski Cable Onda i meksykański CableCom. Obecnie Comarch wdraża również program lojalnościowy dla jednej z największych grup finansowych w Chile.

Comarch przypomina także, że niedawno wiodący operator kablowy z Ekwadoru, Grupo TVCable, podpisał kontrakt na implementację rozwiązania Comarch Field Service Management (FSM). Comarch od ponad 8 lat wspiera tego operatora w realizacji strategii podnoszenia satysfakcji klientów, za pomocą rozwiązań IT do bilingu, obsługi klienta i zarządzania siecią.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. 

>>> Czytaj też: Comarch - symbol polskiej korporacji przynoszącej ogromne zyski