Narastająco od stycznia do końca października, sprzedaż w grupie Gino Rossi wyniosła 199,1 mln zł i była o 17 proc. wyższa w ujęciu rocznym.

Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,5 mln zł we październiku i była o 12% wyższa niż rok wcześniej, zaś w okresie styczeń-październik wyniosła 126,0 mln zł i wzrosła o 19 proc. r/r.

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 11 proc. r/r do 12,2 mln zł w październiku, zaś od stycznia do października zwiększyła się o 24 proc. do 94,7 mln zł.

Sprzedaż hurtowa wzrosła o 15 proc. r/r do 2,3 mln zł w październiku, a w ciągu 10 miesięcy tego roku wyniosła 31,2 mln zł, co oznacza wzrost o 8% w skali roku.

Reklama

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 8,0 mln zł, tj. wzrosła o 13 proc. w porównaniu do wyniku w październiku 2013 roku. Narastająco sprzedaż wyniosła 73,2 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. r/r.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.