Zysk operacyjny wyniósł 71,63 mln zł wobec 64,85 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 328,49 mln zł w III kw. 2014 r. wobec 306,67 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2014 r. spółka miała 143,41 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 243,54 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1112,82 mln zł w porównaniu z 1078,51 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2014 r. wyniósł 368,53 mln zł wobec 337,98 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.