"Proces sprzedaży jest kontynuowany. Zarząd TVN przeprowadził prezentacje spółki 'na wysokim szczeblu'dla potencjalnych inwestorów w grudniu i styczniu. (…) Dla nabywcy TVN będzie to strategiczne posunięcie" - powiedział Tellenbach.

Dodał, że zakres czasowy transakcji "to już pytanie do sprzedających".

Pod koniec ub.r. Tellenbach wskazywał, że nowy inwestor strategiczny TVN może zostać wyłoniony w I kwartale 2015 r., a zainteresowanie wyraża ok. 12 podmiotów, a wśród nich Time Warner, czy Discovery Communications.

W październiku ub.r. Grupa ITI i Canal+ podały, że "przeanalizują możliwość sprzedaży wspólnie" posiadanego pakietu 51% akcji TVN ze względu na zgłaszane zainteresowanie inwestorów.

Reklama

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.