Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 58,7 mln zł i były wyższe o ok. 16,6% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2021 roku wyniosła ok. 344,8 mln zł i była wyższa o ok. 1,9% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 47,8 mln zł i były wyższe o ok. 25,9% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 8 miesięcy br. - wyniosły ok. 286,6 mln zł i były wyższe o ok. 37,7% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu br. przez grupę wyniosła ok. 53,6% i była wyższa o ok. 5,6 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia 2021 roku wyniosła 52,3 tys. m2 i była niższa o 1,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w sierpniu 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)