Zysk operacyjny wyniósł 16,76 mln zł wobec 9,81 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 46,45 mln zł w II kw. 2021 r. wobec 26,7 mln zł rok wcześniej.

Reklama

W I poł. 2021 r. spółka miała 21,72 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 17,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 77,32 mln zł w porównaniu z 52,63 mln zł rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży w okresie 6 miesięcy zakończonym 30.06.2021 r. i 30.06.2020 r. wynosiły odpowiednio 77,3 mln zł i 52,6 mln zł. Wzrost o 47% wynikał przede wszystkim z:

• rozpoznania przychodów z tytułu prac dla Take-Two Interactive Software, Inc. nad produkcją Project Dagger,

• przychodów generowanych przez Game On Creative, Inc. - spółki, która weszła w skład grupy w okresie pierwszych 6 miesięcy 2021 r." - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

Wynik EBITDA w I półr. br. wyniósł 28,81 mln zł wobec 21,23 mln zł rok wcześniej, zaś skorygowana EBITDA - odpowiednio: 27,57 mln zł wobec 17,2 mln zł.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2021 r. wyniósł 11,56 mln zł wobec 16,5 mln zł zysku rok wcześniej.

PCF Group jest producentem gier wideo specjalizującym się w grach z gatunku shooter, który współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi wydawcami gier. Grupa PCF prowadzi założone w 2002 roku studio produkcyjne People Can Fly, które jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka zadebiutowała na GPW w 2020 r. a

(ISBnews)