Strata operacyjna wyniosła 0,56 mln zł wobec 0,68 mln zł straty rok wcześniej.

Reklama

Przychody z działalności operacyjnej sięgnęły 0,61 mln zł w I poł. 2021 r. wobec 0,02 mln zł rok wcześniej, w tym przychody ze sprzedaży 70 tys. zł wobec 0 zł rok wcześniej.

Wśród istotnych dokonań w I półroczu spółka wymienia:

- emitent kontynuował prace związane z przygotowaniem gry Thief Simulator w wersji dedykowanej na gogle Oculus Quest. Emitent zakłada zakończenie procesu produkcji gry w roku 2021 i przekazanie jej do certyfikacji, natomiast premiera produkcji planowana jest na pierwszy kwartał 2022 roku. Łączna wartość skumulowanych nakładów na produkcje portu wyniosła 640 tys. zł według stanu na dzień 30.06.2021 roku.

- w celu zapewnienia finansowania niezbędnego do komercjalizacji prowadzonego projektu spółka dnia 28 września 2021 roku zwarła 3 umowy pożyczek z akcjonariuszem Dawidem Urbanem

- spółka rozpoczęła prace koncepcyjne nad produkcją własnych tytułów, rozwijanych równolegle z portowaniem Thief Simulator VR na Oculus Quest. Emitent opracował trzy oryginalne koncepcje gier z unikalnymi oprawami graficznymi opracowanymi stricte dla uzyskania jak najlepszego doświadczenia w świecie VR. Każda z tych gier reprezentuje inny gatunek, dodając do lubianych elementów rozgrywki własne kreatywne rozwiązania Spółki. Po wydaniu Thief Simulator VR planowany jest wybór tytułu, który trafi do produkcji jako pierwszy i zostaną podjęte działania wspierające ten proces

- w dniu 11 sierpnia 2021 emitent złożył w Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny w związku z ubieganiem się o dopuszczenie akcji serii D,E,G,H,I,J,K. Emitent szacuje zakończenie postępowania przez KNF i dopuszczenie do obrotu akcji w czwartym kwartale 2021 roku.

3R Games to producent gier i aplikacji w technologii VR (virtual reality) oraz AR (augmented reality) z Grupy PlayWay. Spółka powstała z połączenia notowanej na warszawskiej giełdzie HubStyle z poznańskim studiem deweloperskim 3R Studio Mobile. Zespół ma ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu projektów VR/AR. Strategią spółki jest produkcja gier VR ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus. Spółka zamierza zarówno portować gry z portfolio PlayWay, jak i przygotowywać własne produkcje.

(ISBnews)