Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 44,8 mln zł i były wyższe o ok. 54,8% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2021 roku wyniosła ok. 439,8 mln zł i była wyższa o ok. 6,6% r/r.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 38,1 mln zł i były wyższe o ok. 57,1% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 10 miesięcy br. - wyniosły ok. 364,3 mln zł i były wyższe o ok. 38,8% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku br. przez grupę wyniosła ok. 55,1% i była wyższa o ok. 0,8 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2021 roku wyniosła 52,2 tys. m2 i była niższa o 1,5% od powierzchni sprzedaży detalicznej w wrześniu 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)