"Opatentowana technologia umożliwia znaczącą poprawę szybkości i jakości obsługi klienta. Agenci, korzystający z rozwiązania LiveChat, mają więcej czasu na zapoznanie się z problemami swoich klientów i mogą na nie szybciej odpowiedzieć" - czytamy w komunikacie.

Dzięki funkcji "sneak peek" można oszczędzić wiele czasu zarówno agentowi, jak i użytkownikowi końcowemu (end user). Można go np. szybko przekierować na właściwy adres jeśli zadaje swoje pytanie w złym miejscu. Zdarza się też sytuacja, w której użytkownik rozpoczyna wyjaśnienie swojego problemu w sposób jasny i rzeczowy po czym kasuje bądź redaguje wiadomość przed jej wysłaniem i formułuje pytanie w bardziej oficjalny lub formalny sposób, wyjaśniono.

Reklama

"Proces zgłoszenia i zatwierdzenia patentu jest długi (może trwać nawet kilka lat) i wymaga udowodnienia wartości i innowacyjności przedstawionego wynalazku. Kolejna pozytywna decyzja USPTO potwierdza pozycję LiveChat Software jako jednego z technologicznych liderów swojej branży" - skomentowała Małgorzata Sikora z działu prawnego spółki LiveChat, specjalizująca się w prawie patentowym, cytowana w komunikacie.

Patent został udzielony na terenie Stanów Zjednoczonych. Spółce przysługuje ochrona prawna przez okres 20 lat.

"Uzyskanie kolejnego patentu w USA to efekt działań mających lepiej chronić innowacyjne rozwiązania i wartości intelektualne, które stworzono w LiveChat Software. Spółka prowadzi kolejne procesy patentowe w Stanach Zjednoczonych, które są dla niej najważniejszym rynkiem. Nie wyklucza też w przyszłości składania analogicznych wniosków w innych krajach" - podsumowano.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)