Zysk operacyjny wyniósł 10,1 mln zł wobec 9,93 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,96 mln zł w III kw. 2022 r. wobec 14,06 mln zł rok wcześniej.

Reklama

Łączna sprzedaż brutto gry "Green Hell" wyniosła w III kw. 319 tys. egzemplarzy, w tym 250 tys. na platformie PC Steam oraz 69 tys. na konsolach PlayStation i Xbox, podano w raporcie.

Nakłady i koszty produkcji gier wyniosły w ostatnim kwartale 1,6 mln zł, z czego 1,2 mln zł to nakłady na produkcję "Chimery", podano także.

"Aktualnie Creepy Jar tworzy zespół ponad 40 osób, których kompetencje pokrywają kluczowe obszary niezbędne do produkcji wysokiej jakości gier Premium Indie. Strategia rozwoju spółki zakłada stopniowe wzmacnianie zespołu produkcyjnego o specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży gamedev, aby zagwarantować płynność procesu produkcji i eliminację potencjalnych wąskich gardeł. Studio wspomagane jest również przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą oraz outsourcingiem wybranych elementów graficznych" - czytamy też w raporcie.

W I-III kw. 2022 r. spółka miała 29,35 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 21,14 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 43,05 mln zł w porównaniu z 35,31 mln zł rok wcześniej

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na który była notowana od sierpnia 2018 r.

(ISBnews)