Chińczycy niedawno świętowali rozpoczęcie Nowego Roku – Roku Bawoła. Według chińskiego horoskopu to znak symbolizujący opanowanie i ciężką pracę. Rok Bawoła przynosi postęp w karierze, sukces w biznesie, dobrobyt i dobre samopoczucie pod warunkiem ciężkiej i rzetelnej pracy.

Dobór tematów prelekcji na konferencji "Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami" gwarantuje, że zarówno importerzy, jak i eksporterzy odnajdą w niej coś dla siebie.

Wraz z szerokim gronem ekspertów Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja, KUKE, MAG, Ponte podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. W trakcie prelekcji pokażemy, w jaki sposób można wykorzystać dostępne narzędzia i możliwości, jakie daje rynek, aby czerpać pełnię korzyści ze swojego biznesu.

Omawiane tematy:

Reklama
  • Internacjonalizacja Renminbi i zarządzanie 'Indirect Risk CNY';
  • Światowy handel i funkcjonowanie logistyki w czasach pandemii
  • Nasza konferencja będzie też okazją do zaprezentowania Panstwu pierwszej odsłony cyklicznej publikacji;
  • Ubezpieczenie należności z gwarancjami Skarbu Państwa;
  • Koszty transportu z Chin w dobie Pandemii;
  • Sprzedaż zagranicznych produktów w Chinach przez kanał "cross border e-commerce";
  • Connecting cross-border trade in the China-West corridor (eng.)
  • Gospodarka i waluta Chin w pandemii i po niej

Prelegenci:

Partnerzy merytoryczni:

  • Janusz Piechociński Prezes- Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja
  • Elżbieta Kacprzykowska- Dyrektor Departamentu Sprzedaży, KUKE
  • Michał Latoch- Dyrektor Pionu Spedycji, MAG
  • Aleksander Ciepiela- Założyciel, Ponte Limited

Ebury:

  • Isabel Ye, Director Asia Initiatives
  • Jakub Łańcucki, Dyrektor Zarządzający Ebury
  • Adam Stosio, Dyrektor Zarządzający Ebury
  • Roman Ziruk, Analityk Rynku Ebury

Patronat medialny:

  • Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
  • Forsal.pl
  • Gospodarkamorska.pl