Chińczycy niedawno świętowali rozpoczęcie Nowego Roku – Roku Bawoła. Według chińskiego horoskopu to znak symbolizujący opanowanie i ciężką pracę. Rok Bawoła przynosi postęp w karierze, sukces w biznesie, dobrobyt i dobre samopoczucie pod warunkiem ciężkiej i rzetelnej pracy.
Dobór tematów prelekcji na konferencji "Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami" gwarantuje, że zarówno importerzy, jak i eksporterzy odnajdą w niej coś dla siebie.
Wraz z szerokim gronem ekspertów Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja, KUKE, MAG, Ponte podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. W trakcie prelekcji pokażemy, w jaki sposób można wykorzystać dostępne narzędzia i możliwości, jakie daje rynek, aby czerpać pełnię korzyści ze swojego biznesu.
Omawiane tematy:
- Internacjonalizacja Renminbi i zarządzanie 'Indirect Risk CNY';
- Światowy handel i funkcjonowanie logistyki w czasach pandemii
- Nasza konferencja będzie też okazją do zaprezentowania Panstwu pierwszej odsłony cyklicznej publikacji;
- Ubezpieczenie należności z gwarancjami Skarbu Państwa;
- Koszty transportu z Chin w dobie Pandemii;
- Sprzedaż zagranicznych produktów w Chinach przez kanał "cross border e-commerce";
- Connecting cross-border trade in the China-West corridor (eng.)
- Gospodarka i waluta Chin w pandemii i po niej
Prelegenci:
Partnerzy merytoryczni:
- Janusz Piechociński Prezes- Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja
- Elżbieta Kacprzykowska- Dyrektor Departamentu Sprzedaży, KUKE
- Michał Latoch- Dyrektor Pionu Spedycji, MAG
- Aleksander Ciepiela- Założyciel, Ponte Limited
Ebury:
- Isabel Ye, Director Asia Initiatives
- Jakub Łańcucki, Dyrektor Zarządzający Ebury
- Adam Stosio, Dyrektor Zarządzający Ebury
- Roman Ziruk, Analityk Rynku Ebury
Patronat medialny:
- Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
- Forsal.pl
- Gospodarkamorska.pl